Mockingjay

2014. november 22., szombat

A blog jövőjével kapcsolatban

Sziasztok! :)
Akik követik az oldalt, és akik csak most bukkantak rá, ők is rájöhettek, hogy elég régen adtam életjelet magamról. Itt nem arról van szó, hogy nem szerettem időt tölteni a bloggal, egyszerűen nem volt rá időm.
Szóval, ha azt szeretnétek, hogy folytassam, hogy ennyi késés után is be tudom hozni magam, és ti szívesen olvassátok, akkor folytatom.
De legelőször a sulira kellett koncentrálnom, vagy nem volt ihletem, esetleg egyszerűen idegzetem, kedvem nem volt hozzá.

Szóval, most nagyon fontos lenne a visszajelzésetek!
Köszönöm szépen! :)

10 megjegyzés:

  1. szia en nem reg talatam ra a blogra es nagyon tetszik . szeritnem folytasd^^
    en varni fogom ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem nagyon tetszik a blogod és szerintem, ha van rá időd folytasd, mert tényleg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én már egy jó ideje olvasom a blogodat, és meg kell mondanom (írnom) hogy nagyon tetszik. Tudom milyen az amikor az embernek nincs ideje valamire, ezért sem akarlak sürgetni, mert tudom, hogy ha jónak látod akkor amint tudod úgy is felteszed a részt. Még annyit, hogy nagyszerű író vagy és ne hagyd abba az írást! Várni fogok amíg kell.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is ugyanazt tudom mondani, mint a többiek :) már nagyon várom a kövirészt

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én nem rég találtam meg a blogod és nagyon tetszik.
    Kár lenne ha abbahagynád.

    VálaszTörlés
  6. Szia szerintem se hagyd abba :D

    VálaszTörlés
  7. Nehogy abba hagy!!! Fantasztikusan irsz!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Kerlek szepen ird tovaabb!!!!!:) lecciiiiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  9. Ne hagyd abba kérlek ! Nagyon tetszik a történet !

    VálaszTörlés
  10. Szia. Én nem rég találtam rá a blogra, és fantasztikusan írsz, úgyhogy semiképp ne hagyd abba kérlek. Mert ha biztos lehetek benne, hogy folytatod akár még 1 évet is várok.

    VálaszTörlés