Mockingjay

2014. szeptember 21., vasárnap

Közérdekű közlemény :D - avagy az első díjam :)

Hát, igen. Ezt is megértem, hogy a blogom nyert egy díjat. :)
Igaz nem kritikus blogtól, de nekem ez is jó, mert valaki gondolt a szerény kis blogomra. :)

Köszönöm a díjat Sarah Daylor - nak :)







Szabályok:
 - Írd ki kitől van!
 - Írj magadról 11 dolgot!
 - Válaszolj 11 kérdésre!
 - Küldd tovább 11 embernek!                 





11 dolog magamról:

1.  Barna hajam van, a szemem már nehezebb, mert  barnás - sárgás - zöldes. ( na ezt képzeld el!)
2.  Nagyon szeretek írni, gyorsan kitalálom az alapötletet, de ha nem kezdem el leírni, vagy kifejteni egy blogon, hamar el is megy az ihlet.
3.  Nagyon szeretem mostanában a lovakat, de sajnos nem járok lovagolni.
4. Igazi könyvmoly vagyok fantasy témában, és a magyar íróktól csak a tini, sulis könyveket olvasom, mivel az eddig általam látott magyar fantasy könyveket elég nagy koppintásnak gondolom.
5. Imádok énekelni, de az nem azt jelenti, hogy hangom is van :D
6. most kezdtem 5. éve zongorázni
7.Nagyon fontos nekem mások visszajelzése, hogy mit csinálok jól, ha valamiben nem vagyok biztos.
8.  Imádok rajzolni, és elvileg tudok is :D
9. Átlagban barátkozós vagyok, de nagyon könnyen megy a bunkó viselkedés is, ha az kell.
10. A barátaim, családom szerint jó a humorom.
11. Imádok zenét hallgatni, szinte sehova nem megyek zene nélkül, kivéve, ha nincs fülhallgatóm a mobilomhoz, sem semmilyen olyan szerkentyű, ami képes zenét kibocsátani magából fülhallgató segítségével  ( mint jelen pillanatban sajnos :/ )
+ 1   Hatalmas Directioner vagyok :)  (nem az idegesítő fajtából, legalábbis remélem :D )
+ 2  Na jó, ez lesz az utolsó, ígérem :D
Alapjában véve vidám vagyok, de ha rossz kedvem van, nem szólok senkihez, befordulok ( na, erről a barátaim tudnának beszélni :D)
+ 3  Nagyon álmodozó vagyok, gyorsan jönnek az ötletek, plusz elvileg élénk a fantáziám :D

Sarah Daylor kérdései :

1. Mióta blogolsz?
Az első blogbejegyzésem ezen a blogon 2014. február 27 - én volt. :)


2. Van mottód? Ha igen, mi?
Van, de ez nem mottó, inkább kedvenc szöveg, mert ez nem idézet :D  :
Legyél önmagad, mert mindenki más már foglalt.
I'm crazy! Problem?
Everything is alright.

3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
Én igazából mindenevő vagyok, de amit talán annyira nem szeretek, az a hörgős metál, meg az ének nélküli techno ( amit én csak ,, rossz tüc  - tüc"-   nek  neveznék) de azokat is elhallgatom, ha muszáj :D

4. Mi a kedvenc könyved?
Bocsi, de ez hibás kérdés. Én többes számban könnyebben fel tudom sorolni, mert megússzátok ezeket a mondatokat ,, Ú, várjááál ezt is naaagyon szeretem!"  meg ,, Bocsi, de ezt kihagytam, pedig nagyon jó!"  :D

5. Mozi vagy színház?
Engem a mozi jobban le tud kötni, mert ha nem történik semmi izgalmas, akkor az effekteket, vagy a háttért elemezem, már ahogy én látom. Viszont ha jó a darab, a színházt is szeretem, és el tudok mélyedni a történetben. :)
Szóval mindegyik, de inkább mozi :)

6. Mennyire követed a divatot?
Nem vagyok nagyon trend mániás, de azért rám nem adnak trapézszárú gatyát :D
Megvan a saját, keverék stílusom :)

7. Mi volt a kedvenc kiskori meséd?
Nagyon Disney mese mániás voltam kiskoromban, és máig tart ez a korszak :D
Talán az Aladdin és a tolvajok fejedelme, az oroszlán király, A kis hableány, Atlantisz, a Kincses bolygó, és minden idők legaranyosabb lovas animációs meséje, a Szilaj :)
Én például a rendes Disney hamupipőkét 8 -9 évesen láttam először, tehát én nem azon a fajtán nőttem fel :)

8. Miért kezdtél el blogolni?
Nem igazán tudom erre a választ. Talán meg akartam mutatni a villág(háló)nak, hogy mit tudok.
Vagy mert a fanfiction ötletet nem akartam örökre egy word dokumentumban pihentetni :)

9. Honnan merítesz ihletet?
Eleve próbálok pár apró dolgot belecsempészni a filmből, könyvből, de volt olyan, hogy más blog ( nem THG témájú) olvasása közben eszembe jut az alapötlet, aztán minden megy magától az apró részleteken át a közzététel gombig :)

10. Mit néztél meg legutóbb a moziban?
Azt hiszem utoljára az egyik legaranyosabb mesét néztem, ami az Így Neveld A Sárkányod 2 volt 3D - ben :)
Remélem a következő vagy az 1D új filmje, majd az Éhezők Viadala 3 part 1 lesz 4, vagy 3D - ben :)
(értsd: a szülinapom után nem sokkal lesz a bemutató, és ezt kértem szülinapomra :D )

11.  Mi a kedvenc tantárgyad?
Örök kedvenc a rajz, az infó, és a biosz, mert jól tanít mindegyik tanár, és könnyű. :) ( infónál nem mindig, de mindig sikerül az 5 - ös doga :D )
A rajzot meg egyszerűen szeretem :)


Kérdéseim:
1. Mi a kedvenc állatod?
2. Milyen bandákat/ énekeseket szeretsz?
3. Mi az álmod?
4. Hova szeretnél eljutni a Földön?
5. Melyik tantárgyat nem szereted?
6. Mi a célod a blogoddal kapcsolatban?
7. Könyv vagy film?
8. Mi a kedvenc filmed?
9. Mi a kedvenc könyved?
10. Van tesód?
11. Van háziállatod?



Akiknek küldöm:

Tatum Dawn

kupyka00

Clove

Flora Romejin

Adel Evans








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése